onsdag 25. april 2012

Min kommode

Nå skal jeg vise frem mitt favoritt møble nr 1, min nydelige kommode.
Kommoden har jeg fått av mamma og pappa, og da så den slik ut:


Etter en runde med oppussing ser den nå slik ut:
Stor forandring.


Kommoden er vasket og pusset
Grunnet
Malt med mørk grå malin (husker desverre ikke fargen)
Skuffene er tapetisert med tapet (samme tapet som i bildene vist i tidligere innlegg)
Nye knotter er satt på

Jeg har valgt å bruke to ulike knotter.
De to øverste små skuffene har knotter som store blomster,
mens de tre store skuffene har mindre runde knotter.


Fine detaljer:-)


Akkurat nå er det tre sølvfargede lysestaker fra ikea med hvite lys, tre lilla bokser for diverse stæsj 
og et par greiner som pynter kommoden.

Kommoden har jeg på soverommet til å ha undertøy i, perfekt størrelse.

Elsker den <3

Kristin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar