mandag 1. oktober 2012

DIY Sengegavel

Jeg har laget meg sengegavel!

Jeg har handlet og saget og spikret og klippet og sydd og stiftet 
og ikke minst flyttet om på soverommet flere ganger for å få det som jeg vil.

Men nå er den endelig på plass.

En høy, myk og mørk grå sengegavel ruver bak senga.

I tillegg har det kommet på plass nye gardiner. Som dere ser går det i grått og lilla.

Jeg har ingen slett vegg å sette senga inntill, så den må desverre stå foran vinduet.








 Det finnes utrolig mange stilige måter å lage sengegavel på.
Jeg kunne godt ha tenkt meg en av røffe, gamle planker eller en snekret en med beiset planker.

Men jeg ville ha den myk og god å sitte inntil og valgte derfor å ha min i stoff.

Lyst til å lage din egen sengegavel du også? 
Følg med så kommer det snart et innlegg om fremgangsmåten.

Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar