onsdag 4. juli 2012

Søstrene Grene

Fridag, cafèbesøk med en venninne og litt shopping.

Måtte ta turen innom magneten på levanger, der Søstrene Grene nettopp har åpnet butikk.

Nesten farlig å gå innom døren, masse "dette-er-sikker-lurt-å-ha" og "dette-kommer-jeg-sikkert-til-å-få-bruk-for" stæsj og så billig som det er da. Litt sånn ikea der man plukker med både det ene og det andre fordi det ikke koster mange kronene, og ender opp med noen poser selv om man "bare" skulle se litt. 

 Det ble med litt hjem



Sjekk disse supersøte små flaskene, måtte bare ha dem siden de bare kostet 10 kr. 
Tenke seg til å nyte limonade, iste, appelsinsaft med farris osv på disse en varm sommerdag! 
Jeg har planer om å piffe dem opp litt.


Noen stilige klistremerker måtte opp i kurva.


 Og så ble det med noen kjøkkenredskaper i melamin med hærlige farger.
Nå ønsker jeg meg flere produkter i melamin; både kopper, fat, skåler, skjeer og boller står på ønskelisten.

Kristin


1 kommentar:

  1. fine innkjøp.
    Skulle så ønske søstrene grene var her hvor jeg bor også. Menn får håpe de kommer med en nettbutikk snart :)
    Ha en god dag!
    Elin

    SvarSlett