onsdag 2. mai 2012

Litt tapet + en lamineringsmaskin

= Noen nydelige spisebrikker:-)

Ideen så jag hos barbroslilleatelier , en kjempe flott blogg med masse fin inspirasjon. Syns ideen hennes var så enkel og resultatet ble veldig fint, så jeg måtte gjøre et forsøk.

Lamineringsmaskina har jeg kjøpt hos Clas Ohlson.
Jeg troppet opp på malebutikken i håp om å finne en fin tapet, og falt pladask for denne "drivved tapeten", veldig min smak, kunne gjerne ha tenkt meg en vegg med denne for å si det sånn.

Så var det bare å klippe til og kjøre det gjennom lamineringsmaskina. (kan det bli enklere?)
Her kan man selvsagt bruke mange ulike matrialer, f.eks bilder, servietter eller bare farget kartong, kun fantasien det stopper i.


Syns de ble kjempe fine! Måtte selvsagt prøve å dekke på en også:-)



Dette kommer jeg absolutt til å gjøre mer av. Neste plan er å lage noen i pastellfarger til sommerbordet.


Har iløpet av dagen fått testet dymomaskina mi og merket krukkene på kjøkkenet. Veldig praktisk. Fornøyd ble jeg hvertfall.






Nå har jeg krukke for hvetemel, kakao, sukker og havregryn. Jeg har krukke for melis, krukke for o'boy og krukke for grøtris. Jeg har krukke for pasta, makaroni og spagetti. Orden på kjøkkenet sier du?

Vi blogges!!

Kristin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar