torsdag 3. mai 2012

Min kremmerhusfavoritt

Kremmerhusbloggen vil gjerne se våre favoritter hos dem, så det måtte jeg hive meg med på.

Jeg digger kremmerhuset! Det er nok den interiørbutikken jeg besøker mest, og jeg finner ALLTID noe jeg har lyst på der. De er oppdattert og fornyer seg og de har masse fint til hus og hjem. De lager også så fine utstillinger, så man finner alltid inspirasjon. Og det beste: prisene er overkommelig for alle og en hver:-)

Jeg har litt småtterier fra butikken, og mer skal det bli!!

En av mine favoritting er:





Bokser til oppbevaring av vaskepulver, en til farget og en til hvitt. Praktiske og pene å se på til samme tid.


En favoritt jeg har på ønskelisten er denne knaggrekken. Kjempestilig. Kanskje den blir med meg hjem neste gang.


Trykk for større visning
Bilde lånt fra kremmerhuset


Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar