tirsdag 12. juni 2012

Det finnes så utrolig mange.....

....fine og inspirerende blogger der ute i norges land.

Jeg har en fast leserunde jeg må gjennom helst hver dag. Det er alltid like gøy å åpne en av bloggene og finne et nytt innlegg. 

Det er gøy å lese blogger med samme stil som meg, der det er hjem jeg kunne flyttet rett inn i. Men like gøy er det å lese blogger med totalt ulik stil fra meg. Jeg finner mye inspirasjon og glede i å lese interiørblogger, og det dukker støtt og stadig opp en ny blogg som blir en favoritt.

Dette innlegget er til ære for alle de flotte bloggene der ute.

Jeg vil gjerne dele mine 5 favoritt blogger akkurat nå med dere, kanskje noen finner en ny favoritt?





5. Møbel Pøbel


Tusen takk for inspirerende innlegg, fantastiske bilder og for at dere gjør dagen min litt bedre. Jeg digger bloggene deres:-)

Resten av bloggene jeg leser finner dere under "min faste leserrunde", her er det masse bra lesestoff. Og enda er det nok mange uoppdagete blogger der ute.



Kristin




1 kommentar:

  1. Ser vi har mange av de samme favorittene ja. Må innom endel hver dag jeg også ja, f.eks Mrs Hardy, Kronprinsessene, Villa Von Krogn, Romantiske Stinemor, Maratonjenta, Bengtgarden +++++

    Ha en fin kveld

    Klem
    Lottemora

    SvarSlett