tirsdag 5. juni 2012

Min Dolce Gusto

I mars kjøpte jeg meg kaffemaskin. Endte etter litt vurdering frem og tilbake med en Dolce Gusto, og er veldig fornøyd med det valget.


Jeg kjøpte den minste maskinen NESCAFÈ Dolce Gusto Piccolo. Passe størrelse til meg

For mer informasjon om maskinene, sjekk ut: https://www.dolce-gusto.no/



For å lage kaffe brukes kapsler. Fyll på vann, sett i ønsket kapsler og trykk start knappen.
Rykende fersk kaffe på noen sekunder.


Maskinen har selvsagt masse masse ulike smaker du kan velge mellom. Passer perfekt for meg som ikke drikker vanlig svart kaffe.

Favoritten er Latte Macchiato

Nyt kvelden og ta deg en velfortjent kaffe pause du også, det skal jeg!!

Kristin

Det neste som står på ønskelisten nå er en sodastrem, eller en såkalt farrismaskin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar