søndag 17. juni 2012

Förhöja Trancherbord fra ikea...

...har flyttet inn på kjøkkenet.









Det store spørsmålet nå er fargevalget.

Det jeg vurderer er:
1. Å beholde det som det er, kun ha på olje.
2. Å beholde platen som den er, men male understellet
3. Å male hele bordet med både platen og understellet.

Fargen jeg tenker på er hvit eller en lys mint grønn.

Noen forslag eller ideer? Trenger hjelp!


Slik så det ut på kjøkkenet før:



Bord med to stoler.
Ble lite brukt, derfor valgte jeg å bytte det ut til fordel for tranchebordet, som gir meg mer benkplass og oppevaringsmulighet.

Kristin



2 kommentarer:

  1. Trancherbord er genialt!! Har en drøm å finne det perfekte trancherbordet i Danmark i sommer... ;-) Hvis jeg var deg, ville jeg malt understellet på bordet, og beiset toppen i en kul nyanse, kanskje drivved :) Da blir det både litt matchende og litt rustikt.

    Bladhylla mi har jeg nok ikke snekret selv; er dessverre ikke så handy... Fant den i Åre i en av de fine interiørbutikkene der, for tre år siden... Om vinteren huser den mannens skiblader, men nå er det mine sommerutgaver av interiørblader som får stå fremme ;-))

    Straks ny arbeidsuke - ha ei fin uke!
    :)

    SvarSlett
  2. Ikke lett å bestemme seg:-/ Tusen takk for tipset! Den var hvertfall veldig stilig. Ha en fin uke du også!

    SvarSlett