onsdag 13. juni 2012

Sommerlig stue!

I helgen gjorde jeg en helomvending av stuen.

For det første var det på tide å skifte om til sommeren, det vil si lysere gardiner, lyst trekk på sofaen, nye puter og ny pynt.
For det andre måtte jeg ommøblere litt for å få inn den nye gyngestolen min.

Dette endte med en helt ny stue. Jeg har nemmelig hatt hovedmøblene (sofaer, bord, tv) på den samme plassen helt siden jeg flyttet inn for 1 1/2 år siden, så det var virkelig på tide med en forandring.

Her kommer litt bilder av min sommerlige stue.





Kanskje litt i overkant mange bilder, men det var vanskelig å velge bort noen. Har allerede kuttet ned fra det dobbelte, så disse måtte få bli med.

Kristin

1 kommentar:

  1. Herlig med bilder og sommer. Takk for kjekk kommentar om globuslampa.

    Kristin

    SvarSlett